Anasayfa » BLOG » Yine Yoksun Ömrüm

Yine Yoksun Ömrüm

Bugün yoksun. Dün olduğu gibi.. Yarın olacağı gibi.. Hiç olmadın. Olmak istemedin. Ben ne kadar beklesemde saf saf sen gelmedin. Hiç gelmedin. Geldiğinde ya aklın başka yerdeydi ya da kalbin.. Seni hala seviyorum.

Şarkılarda aklıma gelmeni seviyorum. Canımı senin acıtmanı seviyorum. Seni seviyorum. Gel diyemiyorum ama bekliyorum. Sadece bekliyorum. Biliyorum gelirsen eskisi gibi olamayız belki ama sen gel yine de ..
Şimdi nerdesin, nabıyosun, kimle konuşuyosun, kime yazıyosun, kimi düşünüyosun bilmiyorum ama ben hala bekliyorum. Bi kanadım kırık bekliyorum. Öncekinde de dediğim gibi senden sonra kimseyle olmadım. İsteyen var ama seni istiyorum.
Kalbim, aklım seni istiyo. Olacaksa senle olsun dedim ve bekliyorum. Beklemeye devam anlıcağın. Senin son attığın mesajlar yıktı beni. ‘Seni tanımıyorum, acınla başbaşa kal, hayatımda başka biri var’ dedin.
Kimle berabersin. Belki senden uzaklaşayım diye yalan söyledin ama ben hala seninim. Sendeyim.. Gülüşün, hiç unutmadığım o gülüşün beni benden almaya yetiyo.. Bana değil de başkasına gülmen deli ediyo. Bitiriyo..
Başkasına sarılman, iki kolunla birlikte başkasına sarılman diyorum yaşarken öldürüyo. Dayanamıyorum. Kimseye birşey diyemiyorum. Hep kendi içime atıyorum. Gözlerimden yaş yaş değerin düşecek. Zamanla yokluğuna alışacağım. Buna eminim.

Aslında biz yanyanaysak hep çare bulunurda sen gelmiyosun. Gelmek istemiyosun. İstemiyosun. Net. Ama kalbe söz geçmiyo. Ben nabayım? Acı çekiyorum. Her gece yatarken aklıma gelip canımı acıtıyosun. Resimlerin bile yetiyo. Acı çekmemi istiyosun ve çekiyorum.
Senin yerine başkasını sevemiyorum. Başkasıyla olamıyorum. Mutlu olamıyorum. Ne zaman uyumaya çalışsam, bi şarkı dinlesem direk aklıma gülüşün, sesin, kokun geliyo.. İçerek unutulmaz. Bunu denedim. Aksine daha çok hatırlanır. Daha çok acı çektirir.
O yüzden daha içmiyorum. Sadece sigara.. Onu da bırakmıyorum. Sigaramı da değiştirdim. Bi sen, bi seni bırakamadım. Unutamadım. Kalbim kaldırmıyo senin aşkını.. Zaten hastayım. Üzülmemem lazım ama olmuyo. Duramıyorum.
Heryer sensin.. Nereye gidersem gideyim sensin. Kime baksam seni görüyorum. Alışamadım yokluğuna.. Yokluğun dayanılmaz. Bunları aslında sana yazmam gerekiyo ama yapamam bunu.. Yapamıyorum, yazamıyorum. Yazmamalıyım. Sonuçta hayatında başka biri var.
Aranızı bozamam. Onu sevebilirsin. Tek ihtiyacım olan sarılmak. Seninle.. Ya da bu şehirden gitmek. Bu saatten sonra daha sarılamayız. Bu yüzden geriye sadece gitmek kalıyo ama onu da yapamıyorum. Seni bir daha hiç görememek kötü..

Çok kötü.. Uyumaya ihtiyacım var ama uyuyamıyorum. Gözümü kapattığımda hemen seni görüyorum. Gece yatarken gözlerimden süzülen yaşların sebebi sensin. Bekliyorum ben.. Gel artık sende.. Fazla uzadı.
Beklemek çok yorucu.. Çok tüketici.. Gelmiceğini biliyorum ama ben bekliyorum işte. Biliyorum ve bir ömür boyu mutluluğunu diliyorum senin.. Bunlar yeter sana.. Gitmek çözüm bana.. Bu dünyadan işte tam şu anda hayatından siktirolup gidiyorum, deniyorum.
Ölümü becermek için yanına geliyorum. Kollarını aç şimdi zahmet edip bir an önce göz kapaklarımı indir. Seni çok seviyorum evet bunu doğru bildin. Evet seni çok seviyorum. Vazgeçmedim. Vazgeçmeyi de düşünmüyorum. Hiç düşünmedim. Vazgeçmicem.
Bi gün geliceksin biliyorum. Geldiğinde belki de herşey için çok geç olacak. Şimdi hiç aklına gelmiyorumdur belki de.. Kim bilir. Ama sen hiç aklımdan çıkmıyosun. Vazgeçtiğin an vazgeçilmez olursun. Vazgeçtiğim zaman vazgeçilmez olurum.
Ben sana hiç kızmadım. Çünkü hep özledim seni.. Kızlar sana şunu ayarlıyalım yalnız kalma dediklerine aklımdan geçen ilk kişi sendin, sensin hep.. İstemiyorum diyip uzatmıyodum. Seni severken, kalbimde senin sevgin varken başkasına umut veremem.
Yapamam bunu.. O kadar küçülmedim. Seviyosam beklerim ve bekliyorum. Gerçekleri gördüğün gün ben olmicam. Başkasına ait olucam. Belki de ölücem. Kim bilir..

Buğulu bi cam gördüğümde direk senin ismini yazıyorum. Geçen gün mudanyaya sahile gittiğimde senin isminden başka bişey yazmadım.
Belki sen de acı çekiyosun. Özlüyosun. Ama beni değil bi başkasını.. Acı çekmeni, beni özlemeni, başkasına sarıldığında aklına gelmeyi çok istiyorum. Canın yansın. Şimdi kaç kıza, kaç kere canım diyosan o kadar canın yansın. Herkez seni soruyo.. Sanki hala benimle gibisin..
Sanki her an çıkıp gelecekmişsin gibi.. Sen sevmekten korktun belki de.. Güçsüz görünmekten.. O yüzden hemen gittin. Herşey değişmeden gel. Gitmekte tabiki senin tercihin.. Kalan gücüyle, elin teninde hayat devam ediyo. Nasıl bi aşksa hala benimle, gelen seni soruyo..
Olan bana oluyo.. En zayıf noktamdan vuruldum. Kalbimden.. Güçlü olmadığım için her ota boka ağlıyorum. Herhangi bi şarkıda.. Hayallerimiz vardı. Hayallerim vardı. Senin sayende hepsi gitti. Tamam suçluyum kabul ediyorum. Özür de diledim. Ama sen istemedin.
Seni çok özledim. Unuttum bütün kırgınlıkları, kızgınlıkları.. Geçmişteki kötü anılarımı unuttum. Sadece sen gel. Sadece sen ol. Olmuıyor böyle hiç senden ayrı.. Sadece çok özledim. Sarılmak için neleri vermezdim. Yüreğim senden vazgeçmiyo, sen belli ki unuttun. Ama ben çok özledim.
Zaman hesapları nasıl aklında tutuyor. Yeri gelince öyle bir yüzüne vuruyor. O hataları nasıl da yaptın bile bile şimdi öde diyor sanki.. Ödüyorumda.. Yalnızlık çok şeyi öğretiyo.. Sensizliği kaldıramam bilirsin. Bilirsin de nerdesin be yarim? Kimlerin elindesin?

Gel dayanamıyorum artık.. Yapamıyorum. Ya da siktirolup git aklımdan dayanamıyorum. Sana son sözlerim; Allah’ından bul, benden beter ol, yüzün gülmesin hiç zaman.. Gülmesin. Bana ve sevgimize kıydın. Bir gün bile mutlu olma.. Seni tanığım güne lanet olsun. Beni bir anda yıkıp gittin.
Aşkım değil nefretimsin artık. İnşallah birgün karşına öyle biri çıkarda seni senden alır ve seni biranda terkedip bırakır. Sende benim çektiklerimi çekesin. Rabbim’den dileğim yüzün gülmesin. Çok mu geldi sana sevgim. Öylece bırakıp gittin. Günlerdir sana hasret çekip ağlıyorum.
Dayanamıyorum. Senin yüzünden durmaz gözümün yaşı.. Seni bu hale kimler koydu? O kadar çok değişmişsin.. Çok değiştin. Sana ne oldu? Her zaman benim kalırdın bırakıp gitmeseydin. Sevdiğim kadar sevilmedim. Uzaklara giderek başkasıyla olamazsın. Yoruldu bu bedenim gelmeni bekleyerek.
Hasret yakar içimi.. Ne geçiyor eline beni böyle üzerek. Yanımda olsaydın yaşardım ben gülerek. Ama yoksun gülemiyorum. Sanki sen giderken herşeyimi götürmüş gibisin.. Gülüşümü götürmene gerek yoktu. Yalnızım gel.. Sana ihtiyacım var. Anlasana artık. Yalan söylüyorum sanıyosun.
Bana inanmıyosun. Dediğim gibi gerçekleri gördüğün gün ben olmicam. Belki bir gün sende özlersin. Senin yüzünden kimseyi sevemiyorum. Sen bir adım atsan ben hep gelicem ama gelmiyosun. Kimi sevsem gidiyo, kısmeti açılıyo.. Bunlarda sende varsın. Azraili bekliyorum. Sessizce..

Yine yoksun ömrüm. Hic olmasanda Seni cok seviyorum..

Cevapla